Saturday, February 20, 2010 | By: anisadlyana

Sinopsis untuk Semester Dua?

Penulis tersohor, Qayyum Nur merangkap ketua penulis bagi siri Chronicle 301 sudah menagih sinopsis daripada penulis amatur seperti saya bagi buku yang kedua.
Kesibukan yang melanda membuatkan saya masih terfikir-fikir bagaimana sambungannya.
Para pembaca semua ada cadangan?
Apa cerita Nisa? Ibu bapanya mahu dia pindah dan duduk di rumah sahaja. Patutkah Nisa meninggalkan bilik 301 itu?
Tentu susah nanti dia hendak mendekati abang senior yang sering menjadi sumber inspirasinya itu. Apa pula perkembangannya dengan Si Adly?

8 comments:

Beebuzz said...

salam ziarah... wah betulkah semestar kedua nak keluar?!!!
tak sabar2lah...

kza.musa said...

salam...
jgn la bg dia keluar asrama...
hidup kat asrama lg meriah...
lg byk plot boleh create..
hehe..
mcm pndai la plak..!!
huhu

Syira M.D said...

semoga berjaya.
saya hanya peminat yang setia menunggu apa sahaja jalan cerita akak. :)

Fried rice on a plate said...

samekum..

tak sabar nak beli buku semestaa 2!

20hA~2 said...

salam.. wah,, mesti lg best kan semester ke-2 punyer.. x sbr la nk bce.. <3

ai said...

biar laa nisa duduk asrama..dan biarkan laa dia sebilik lagi dengan awa, iman dan jijah... baru best semester 2 nanti :D

arifa dina said...

plz bg tau bila semester kedua keluar....nk sgt bace....

no more u in my life said...

bile keluar yg kedua...klw sudi dtglah jenguk blog sy....sy adlh slh seorg pembaca nvel anda...iaitu chronicle satu semester satu....
xsabar nk bace smbungan dy.....

Post a Comment